day 1 - a picture of yourself with 15th facts (don't reveal your face)

10:00 AM


- gambar nie diambil masa sem lepas
- yang kat depan tue alia.
- yang belakang tue aku.
- gambar nie ditangkap masa kitorang lepak kat tepi tasik dekat UMP Pekan.
- t-shirt yang alia pakai t-shirt kelas aku masa kat matriks.
- t-shirt yang aku pakai pulak sama ngan t-shirt ex rumate aku. saje beli same.
- masa nie aku tak perasan pown izati duk tangkap gambar.
- aku pakai seluar jeans sebab ingat nak naek basikal. tapi tempat basikal tutup.
- kalau nampak kat poket aku tue ada beg duit doraemon kesayangan aku. mana aku pergi aku akan bawak.
- tasik masa tue sangat cantik nampak berkilau
- walaupown hari tue panas, tapi angin dia sangat nyaman. angin laut la katekan.
- nape angin laut..?? sebab UMP Pekan dekat ngan pantai lagenda.
- kiri kanan depan belakang tasik nie masih ada pembinaan berlansung.
- kitorang diusha jugakla oleh mat2 endon dan bangla. tapi kitorang buat bodoh jer.
- kenangan terindah sem lepas. huhuhuhu..

1st challenge done..^_^

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. tahniah...
    moga berjaya ke cabaran seterusnya!

    ReplyDelete
  2. kak mas: harap2 mcm tue la.. tq..n_n

    hanif: jom3.. heeeee~

    ReplyDelete
  3. kak liza tag atia utk GA ni

    http://adzriel.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-lana.html

    ReplyDelete
  4. kak liza: tq.. atia dah join..^_^
    http://kisah-gadismelayu.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-lana.html

    ReplyDelete