Monday, June 20, 2011

day 7 - a picture of the person you do the siliest things with


gambar aku ngan bestfriend aku kat UMP. antara kerja bodoh yang kitorang pernah buat.

pergi KL berdua naek bas dari kuantan pukul 1pagi. sampai KL pukul 4pagi. lepastue lepak kat KL central sampai pukul 10pagi. semata-mata nak pergi Genting Highlands.

orang laen kalau masa ada kuiz semua pakat datang kelas. tapi kitorang pakat ponteng kelas. hasilnya kitorang sama2 fail subjek tue. kitorang ponteng sebab tau yang kalau kitorang amik pown kuiz tue bukan kitorang dapat jawab pown.. heeeee~

berani mempertahankan hak. subjek analog electronic tak diluluskan untuk short sem tiba2 sebab kurang pelajar. tapi kitorang pandai2 fight jugak untuk subjek tue diluluskan. sampai sanggup mengadap dekan fakulti tue. akhirnya alhamdulillah diluluskan. walaupown hanye 5orang je pelajar yang daftar.

kerja2 bodoh yang laen coming soon. hehehehehe..^_^

7 komen dari peminat setia:

mas saari said...

walaupun agak silly tapi berani! hehehee

gadis melayu said...

kak mas: benda bodoh nie klu x dibuat mcm x nikmat hidup.. huhuhu..^_^

saiazuan said...

haha style~ ;D

gadis melayu said...

saiazuan: hehehehe..n_n

Hanif Idrus Blog said...

Tu bukan kerja bodoh..tapi adventure.. Aku masa belajau pun buat kerja bodoh..dari penang naik bas ke Kedah lepas tu ke Ipoh naik bas ke Pangkor..pehh...
Itulah kesronokannnya..

suk said...

eh ump.

gadis melayu said...

hanif: tau xpe.. hehehe..

suk: yup.. npe..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez