Thursday, June 16, 2011

ibu.. atia nak kawen...!!!!! huhuhu..

hahahaha.. buang tebiat ape. calon pown tak de lagi. ada ke yang nak masuk minang..?? hehehehe..

belajar bagi habis dulu wei. baru pikir benda2 camnie. hihihi.

sejak ada facebook nie aku jumpa ramai kawan2 sekolah aku. boleh kata dari kelas A sampai ke J. tapi yang tak boleh belahnyer rata2 dah kawen ataupown dah tunang. untungnya dapat kawen awal. dahla suami2 dorang hebat2. aku pulak terperuk kat padang jarak padang tekukur nie. adoyai.

naseb baek jugak la ada facebook nie kan. kalau tak aku tak tau yang dorang nie dah kawen. sebab facebook jugakla aku dapat buat reunion ngan dorang. sape kate facebook tak de manfaat..?? huhuhu..


antara kawan2 aku yang dah kawen

kawan sekolah rendah

hidayah satar

dayah nie dulu masa sekolah rendah muka macam ala2 budak ganaz. sebab muka dia masa kecik2 banyak parut. tapi sekarang muka dia CUN giler beb. siap jadi model sambilan lagi. memang hot giler dia nie. naseb baek dah kawen dah. hehehehe.. (dayah, xmao marah2 ye.. nanti cepat tua. heeeee~)

farhana aqilah

farhana pulak dulu masa sekolah dia budak paling tinggi kat kelas kitorang. budak2 lelaki suka panggil dia galah. memang tinggi kowt. kalau tak silap masa tue ketinggian aku takat bahu dia jer. sekarang bila dah besar  makin cun la pulak. tapi ketinggian dia ngan aku lebih kurang sama jer. hehehee..


kawan sekolah menengah

nazlia

nazlia nie pulak aku kenal sebab masa sekolah menengah. dulu aku pengawas. banyak kali gak aku jaga kelas dia. tak tau la dia ingat kat aku lagi ke tak. hehehe..

cintami
cintami nie pown kawan sekolah menengah aku. selalu gak tegur2 dia kalau selisih kat sekolah dulu. ala sekolah aku bukan besar sangat pown. nama dia unikkan.  menurut cerita dia dulu nama cintami tue mak bapak dia bagi gabungan dari perkataan cinta+kami= cintami. sweet sangat kan. harap dia ingat kat aku lagi. ngeeeeee~

tahniah korang. sory kat yang jemput aku tapi aku tak dapat datang. tak de cuti. heeeee~

selamat pengantin baru. semoga kekal hingga ke anak cucu sampai akhir hayat..^_^

p/s: sowie aku amik gambar korang kat fb.. jangan marah ea.. ngeeeee~

6 komen dari peminat setia:

iPai said...

Wah semua tuh sama baya ke ? Muda betul ..

gadis melayu said...

ipai: a'ah.. semua baru 21thn.. huhuhu..^_^

Onitsuka_hana said...

hidayah tu cantik sangat2..yag len2 tu comel..hehe

gadis melayu said...

onitsuka_hana: hehehe.. model tue.. heeeee~

CikHaniBhulat said...

kadang fbook ni bermanfaat, kdg2 x jgk ka..kawan2 hani ramai yg dah kawen..ada yg dah nak dua pon..hani still single lagi..adoi =]

gadis melayu said...

cikhanibhulat: belom jodoh agaknyer.. semoga cik hani jumpa jodoh yg sempurna.. huhuhu..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez