BILA SI ANAK BERBLOG.. SI AYAH dan IBU ?

6:37 PM

Santai Bersama BEN ASHAARI

klik kat gambar kat atas kalau nak join..^_^

ceritakan bagaimana anda membahagikan masa dengan belajar , membantu kedua ibubapa dan berblog..

aku mula berblog masa aku kat matriks dulu. lepastue sambung balik masa aku kat UMP. mula aktif awal tahun nie. maknanyer aku maseh kat UMP. jadi tak de masalah untuk bahagi masa untuk belajar ngan berblog sebab tak perlu bantu mak aku kat dapur atau tolong bapak aku basuh kereta sebab aku duduk jauh. huhuhu..

Camana anda terangkan minat anda itu serta tunjukkan bukti bahawa berblog tu berbaloi ?

aku mula kenal blog masa aku kat matriks. masa tue aku ingat blog nie macam diary jer. suka2 hati nak tulis pe pasal aku. tapi aku tak pernah expose kat umum. entah macam mana tetiba blog aku hadapi masalah. follower tak dapat update dari aku. 

sebenarnyer benda tue dah lama. tapi aku baru perasan sebab tetiba minat untuk jadi blogger yang best. macam best jer bila orang visit blog then follow. lepastue lagi advanced kalau dorang komen. aku suka sangat. 

selain tue bila kawan2 aku mula terima blog aku. walaupown dorang bukan blogger. rasa berbaloi sangat bila ada orang yang sokong ape yang kita buat..


saya sayang blog saya..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia