perawan tue penting ke..??

12:48 AM

semua lelaki ingin kahwin ngan seorang wanita yang perawan. tapi apakah perawan.?? ada dara..?? 

tadi aku blogwalking. terjumpa fakta tentang dara. nak tau lebih lanjut klik SINI.

dari blog nie baru aku paham tentang dara. walaupown aku perempuan, tapi masih cetek ilmu tentang benda2 macam nie. tq kat blogger nie sebab sudi share.

seorang perempuan diukur kesuciannyer melalui ada dara ke tak. macam mane pulak lelaki..?? pernah korang terpikir tak..??

semua lelaki teruna atau tak teruna lagi nak kan seorang perempuan yang masih suci. masih dara. tapi bagaimana pulak dengan perempuan..??

sejahat-jahat lelaki mesti menginginkan seorang isteri yang baek dan perawan. tapi perempuan pulak yang tertindas..

jadi untuk lelaki kat luar sana sebelum memasang keinginan untuk dapat seorang isteri yang baek dan perawan benda yang paling utama cermin diri dulu. layak atau tidak untuk dapat isteri seperti di impikan. 

niat hati bukan untuk mengutuk atau menghina kaum lelaki. tapi untuk peringatan jangan suka2 hati menilai seseorang perempuan tue melalui keperawanan atau pown dara. kita semua manusia biasa yang tak terlepas dari melakukan kesilapan. hanya tuhan yang layak menghukum atas dosa2 yang manusia lakukan. bukannya manusia sendiri.

"Perempuan-perempuan jahat untuk laki-laki jahat,laki-laki Jahat untuk perempuan-perempuan jahat pula,perempuan-perempuan baik untuk laki-laki baik,laki-laki baik untuk perempuan-perempuan baik pula. Mereka itu (orang-orang baik) terlepas dan tuduhan yang mereka katakan,untuk mereka ampunan dan rezeki yang mulia."

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia

  1. lelaki kena ingat jugak. perempuan hilang dara kat tangan siapa?

    btw for ladies, jaga diri elok-elok. anda semua terlalu berharga untuk disia-siakan.

    Muka Cantik Tak Guna Kalau Tak Kahwin
    Teka-teki Dari Cikgu

    ReplyDelete

Facebook Badge