penat...!!!!!

11:45 AM

tak sangka buat short sem nie memenatkan jugak kan. walaupown aku amik 2 subjek jer. 4jam kelas dalam satu hari. kira banyakla kan. heeeee~

sebenarnyer bukan penat sebab kelas. tapi penat sebab boring sangat. tak tau nak watpe kalau tak de kelas. kelas hari isnin sampai khamis jer. lepastue cuti. duk la mengonlinekan diri dalam bilik. bosan giler..!!!!!

nak keluar tapi tak de transport. kalau la kuantan tue boleh jalan kaki jer. tiap2 hari aku pergi. tapi kuantan pown boring jugak. sebab dah 2 tahun duduk sini asyik benda yang sama jer buat. karaoke, makan, wayang. tue jela.

kan best kalau sunway piramid dekat jer. teringin nak maen ice skating. hehehehe.


ape pown aku tak sabar nak balik rumah. nak demand henset baru kat ibu aku. enset yang ada nie dah mula meragam. menunjukkan tanda2 nak kena tukar baru. harap2 Allah bukakkan hati ibu aku untuk sponsor henset kat aku. heeeeee~

Sony Ericsson XPERIA X10 cell phone Photos. Sony Ericsson XPERIA X10
henset idaman..n_n
harap doa termakbul..^_^

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. hanif: nape pulak.. ngeeeeee~

    ezan idma: blom lagi.. tapi doakan semoga atia leh dapat.. heeeee~

    ReplyDelete
  2. mesti boring gila...sbb time mcm ni student tgh cuti kan..mesti sunyi habis la kat hostel tu..huhu

    ReplyDelete