engineer yang terbaek..^_^

2:00 PM

aku terjumpa gambar nie kat fb tadi. tak tau nak backlink kat sape. tapi aku ngaku la aku copy paste jer. saja nak share. lawak sangat. heeeeee~


hahahahaha.. nampak benor nipunya. aku tak dapat jawab pown. ke aku tak layak jadi engineer..?? hihihihihi..

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. HEHE..ni dah terlampau luar jangkaan..sampai kesitu kena pikir mau tak tercabut otak kiri..haha..klo gitu, mcm2 leh dijadikan andaian kan?

    ReplyDelete
  2. hahaha.. memang pro abes.. tapi yang bakal engineer ngaku lain erk?

    ReplyDelete
  3. apakah..benda sng nak buat pk sakit otak...

    ReplyDelete