Thursday, June 30, 2011

engineer yang terbaek..^_^

aku terjumpa gambar nie kat fb tadi. tak tau nak backlink kat sape. tapi aku ngaku la aku copy paste jer. saja nak share. lawak sangat. heeeeee~


hahahahaha.. nampak benor nipunya. aku tak dapat jawab pown. ke aku tak layak jadi engineer..?? hihihihihi..

3 komen dari peminat setia:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

HEHE..ni dah terlampau luar jangkaan..sampai kesitu kena pikir mau tak tercabut otak kiri..haha..klo gitu, mcm2 leh dijadikan andaian kan?

~nsar~ said...

hahaha.. memang pro abes.. tapi yang bakal engineer ngaku lain erk?

soooooour said...

apakah..benda sng nak buat pk sakit otak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez