day 9 - a picture of you and the person who has gotten you through the most

10:00 AM


kakak2 aku masa matriks dulu. dorang la yang jadi peneman dan tukang pujuk aku. dorang jugakla orang yang selalu marah aku, geram kat aku sebab adik dorang nie memang bengong sikit. kadang2 blur terlampau. tapi tue dulu. aku dah ok sikit dah. hehehehe.

sejak aku kehilangan arwah roomate aku, dorang la yang jadi peneman. dorang banyak nasihat aku. mana aku pergi dorang mesti ada. boleh dikatakan dorang la penjaga aku masa kat matriks dulu. hidup aku tak sunyi sebab ada dorang.

tapi sekarang aku kena berdikari. sebab masing2 dah duduk jauh. tak de sape nak marah aku lagi kalau aku buat salah. tak de  lagi orang yang nak pujuk aku kalau aku nanges atau sedey. tak de lagi orang yang ajak aku makan sama2 macam satu family..T_T

kenangan masa matriks sangat indah untuk dikenang. kenangan sedih, gembira, pahit, manis mematangkan aku. aku jadi lebih kuat untuk meneruskan hidup nie. 

akak..!!!! tia windu...T_T

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia