Sunday, June 19, 2011

day 6 - a picture that makes you laugh


hahahahahahaahahaha.. kelakar2. gambar nie aku tangkap masa adik aku tengah tidor dalam kereta. masa tue kitorang dalam perjalanan nak pergi beraya kat rumah tok ngah aku.

mula2 pelik nape senyap jer dia kat belakang. selalunya kalau aku suruh adik aku nie duk belakang mesti dia memekak protes. tapi hari tue baek la pulak. aku toleh2 jer belakang tengok dia dah selamat malam dah kat belakang sampai mulut ternganga.

aku pown tangkap gambar nak tunjuk kat ibu ngan bapak aku kat depan. tergelak satu kereta dibuatnyer. tapi dia tetap lena tidor. penat agaknyer sebab seharian maen jer keja dia.

bila dia bangun aku tunjuk gambar nie kat dia. muka dia malu giler seh. pandai lak budak kecik nie malu ea. aku pown ugut nak tunjuk gambar nie kat sepupu aku yang laen. marah giler dia kat aku. hehehehe..

memang boleh buat satu rumah gelak bila tengok gambar nie. adik aku lak buat2 tak tau. padahal aku tau dia tengah cover malu. kecik2 dah pandai kan. ish3.

hihihihihihi..^_^

8 komen dari peminat setia:

Elih Japahar said...

Hari tu dia tak protes sbb peluang nak tidur lena kalo kat belakang..muehehe :D sweet

cik pulau said...

member pn penah amek gamba time cik pulau tdo..
nak marah la jugak..
tapi sebab slalo buat diorang..so kira padan muka la,. haha..

andd.. gamba cik pulau tdo.. cool je. keh3

gadis melayu said...

elih: tau xpe.. hihihi..

cik pulau: atia pernah kena jugak.. tp x brani nk tunjuk kt sini.. heeeee~

buDAK keCIK said...

cute la dio tido terlopong camtu. haha

gadis melayu said...

budak kecik: tau xpe.. hihihi..^_^

Goblogz said...

tgh mimpi mkn aiskrim tu

CikHaniBhulat said...

naseb dlm kete, kalo dlm umah terjun cicak nanti..hehe

shishi.. said...

penat sgt la tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez