day 6 - a picture that makes you laugh

10:00 AM


hahahahahahaahahaha.. kelakar2. gambar nie aku tangkap masa adik aku tengah tidor dalam kereta. masa tue kitorang dalam perjalanan nak pergi beraya kat rumah tok ngah aku.

mula2 pelik nape senyap jer dia kat belakang. selalunya kalau aku suruh adik aku nie duk belakang mesti dia memekak protes. tapi hari tue baek la pulak. aku toleh2 jer belakang tengok dia dah selamat malam dah kat belakang sampai mulut ternganga.

aku pown tangkap gambar nak tunjuk kat ibu ngan bapak aku kat depan. tergelak satu kereta dibuatnyer. tapi dia tetap lena tidor. penat agaknyer sebab seharian maen jer keja dia.

bila dia bangun aku tunjuk gambar nie kat dia. muka dia malu giler seh. pandai lak budak kecik nie malu ea. aku pown ugut nak tunjuk gambar nie kat sepupu aku yang laen. marah giler dia kat aku. hehehehe..

memang boleh buat satu rumah gelak bila tengok gambar nie. adik aku lak buat2 tak tau. padahal aku tau dia tengah cover malu. kecik2 dah pandai kan. ish3.

hihihihihihi..^_^

You Might Also Like

8 komen dari peminat setia

  1. Hari tu dia tak protes sbb peluang nak tidur lena kalo kat belakang..muehehe :D sweet

    ReplyDelete
  2. member pn penah amek gamba time cik pulau tdo..
    nak marah la jugak..
    tapi sebab slalo buat diorang..so kira padan muka la,. haha..

    andd.. gamba cik pulau tdo.. cool je. keh3

    ReplyDelete
  3. elih: tau xpe.. hihihi..

    cik pulau: atia pernah kena jugak.. tp x brani nk tunjuk kt sini.. heeeee~

    ReplyDelete
  4. cute la dio tido terlopong camtu. haha

    ReplyDelete
  5. budak kecik: tau xpe.. hihihi..^_^

    ReplyDelete
  6. naseb dlm kete, kalo dlm umah terjun cicak nanti..hehe

    ReplyDelete