gadis melayu kena heart attack

1:17 AM


berdegup kencang jantung aku malam nie. nape..?? nampak hantu ke..?? owh.. harap dijauhkan.

mana tak nyer. mood nak blogwalking malam nie tengah ada. sedangkan esok ada test. adoyai.

kata kena heart attack. tapi ok jer. siap boleh tulis blog lagi.

nie gara2 duk pakai ear phone. lepastue blogwalking kat blog yang pasang lagu. lagu dah sedap. tapi volume dia kuat giler. aku pulak lupa nak lower kan volume laptop sebab dalam masa yang sama aku dengar radio. tapi volume dia tak sekuat lagu kat blog2 yang aku blogwalking. 

tak pasal2 aku terpakse tutup blog tue. tak sempat baca pown. terkejut punye pasal. memang best pasang widget lagu kat blog. tapi kalau boleh pilih lagu yang tak kuat sangat. naseb baek la aku tak de penyakit jantung. kalau tak.. tak tau la pe jadi kat aku.

niat hanya untuk menegur bukan mengutuk. harap tak disalah faham oleh semua blogger yang pasang lagu kat blog. 

I'm soooorrrrryyyyyy..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. petua untuk org bace entri anda : jangan pasang lagu di blog kerana ia boleh menganggu emosi pembace..sekian terima kaseh ^_^


    Entri terkini : tolong we,aku kene aniaya ngan blogger.

    tujukan lagu ni untuk ibu (lagu untuk ibu)

    ReplyDelete
  2. taufan bin ribut: betol3.. heeeeee~

    ReplyDelete