day 13 - a picture of your favourite band or artist

10:00 AM



aku minat giler faizal tahir. dari dia kat one in the million lagi aku dah minat kat dia dah. masa dia kat pertandingan tue aku harap sangat dia menang. sampai mimpi2 lagi. serius tak tipu. memang minat giler.

dia nie bukan suara je sedap. pandai buat lagu jugak. lagu2 dia semua aku minat. aku siap ada folder khas untuk lagu dia. tapi terkilan lagu terbaru dia aku belum dapat lagi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan. hehehehe..

masa dia buat konsert kat UMP haritue aku sedaya upaya pujuk kawan2 aku pergi. mula2 dorang tak nak sebab dorang tak minat pown faizal tahir nie. tapi entah camner terbukak hati dorang untuk pergi. last2 dorang tetiba ngaku minat giler kat faizal tahir nie. sabar jela.

gemuruh jiwa.. semangat membara.. lalalalala~

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. hehehe.. anak buah tgh tgk pic pezal tahir ni. dia marah katanya "apsal letak gambar uncle faizal tahir abg? dia tu peminat abg tau x?" hehehehe ,sabo je laa.,. hari2 dia dok komen FB faizal tahir ni. umo bru 7 taun

    ReplyDelete