day 10 - a picture of your most treasured item

10:00 AM


nie la harta karun aku. ada satu lagi kalau ikutkan. akaun maybank. aku ada banyak kad bukan sebab aku banyak duit ke pe. ada sebab tertentu.

aku ada kad bank pertanian sebab PLKN. kad bank simpanan nasional pulak sebab aku masuk matriks. kad bank islam pulak untuk duit PTPTN yang aku belanja kat UMP nie. dan last sekali maybank sebab senang bapak aku nak masuk duit tiap bulan. hehehehe..

nie la harta yang aku ada. tapi hanye satu jer yang aku selalu bawak. kad maybank aku. kalau boleh aku sedaya upaya tak nak guna duit PTPTN sebab aku nak simpan. yela mana tau satu hari nanti tetiba PTPTN sekat duit aku sebab pointer bawah piawaian, sekurangnyer aku ada backup untuk bayar yuran kan. heeeeee~

berjimat sebelum terkena.. huhuhu..^_^

You Might Also Like

4 komen dari peminat setia

  1. wahhh, bagus bagus. perancangan bijak. nak ikut cara awak laa. :)

    ReplyDelete
  2. bgs la ada perancangan,, alhamdulillah. :)

    ReplyDelete
  3. peserta segmen gary?.. tengok sini yer~.. penting..

    http://i1196.photobucket.com/albums/aa419/bleeddrummerz/CU1.png

    klik kalau x nampak...

    ReplyDelete