BEN ASHAARI : 5 BLOG PILIHAN HATI

7:31 PM

Santai Bersama BEN ASHAARI

klik pada banner untuk keterangan lanjut..^_^

5 blog pilihan hati aku.

blog yang pertama
blog nie pantang dia update memang aku baca. tak kesah panjang ke pendek. setiap entry dia ada pengisian yang sangat mendalam. ayat dia sempoi dan senang paham. dia ada jugak bagi panduan dan tutorial pasal berblogging nie. dulu masa aku mula2 aktif berblog aku jadikan dia sebagai tempat rujukan. 

blog yang aku maksud ialah BELOG CIK AISH

blog yang kedua
yang nie hampir semua entry dia aku dah bace. dari post awal sampai sekarang. aku suka giler bace entry flash dia. semakin lama bertambah baek skill dia dalam buat entry2 flash nie. teringin nak buat cam dia. tapi belom ada yang sudi bagi tunjuk ajar. entry dia ada yang agak lucah. tapi boleh dikatakan masih dalam kawalan. tak over sangat. ngeeeee~

blog yang aku maksudkan ialah blog AYEEM AYAM

blog yang ketiga
blog nie baru lagi aku rasa. sebab follower dia pown tak sampai 100 lagi. ape pown aku suka blog dia. sebab banyak gambar pelik2 ada dalam blog dia. lebih kurang macam blog serius la. tapi yang nie lebih kepada gambar. gambar2 dia pown senang nak loading. 

blog yang aku maksudkan ialah blog GOBBLOG

blog yang keempat
blog nie memang penuh dengan contest ngan GA. aku suka masuk kat blog dia untuk carik contest2 baru yang boleh aku join. jeles kat dia sebab dia banyak menang banyak contest. dalam tahun nie jer dekat 100 yang dia dah menang. kalau tak silap la. dah rezeki dia. hehehehe..

blog yang aku maksudkan ialah CUTE MOM @ CONTEST @ GA

 blog yang kelima
blog nie banyak komik dalam dia. semua komik2 dalam tue bertemakan fuuuu. macam geram la. komik2 dalam tue lebih kepada situasi kehidupan seharian yang selalu berlaku kat diri kita yang buat kita rasa bengang dan geram. blog nie lebih kurang macam tempat lepas geram la.

blog yang aku maksudkan ialah FUUUBOOK

SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI pown antara blog yang aku selalu masuk. sebab aku suka join segmen2 abang ben. tapi aku tak senaraikan kat atas sebab aku tau dah ramai blog laen dah senaraikan. kalau boleh nak senaraikan blog yang laen jugak. heeeeee~

aku sebenarnyer suka blog yang bertemakan kehidupan, yang banyak buat segmen, banyak karton ngan gambar dan cerita2 lawak. blog2 macam nie la yang jadi pilihan hati aku. tapi abang ben mintak senaraikan 5 jer. kalau lebih, penuh pulak page kan. ngeeeeeee~

deeeekaaaatttt di hati..^_^

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia

  1. saya ayeem jemain ingin mengucapkan ribuan terima kasih mewakili ayeem ayam dan fuuubook. hehehe

    ReplyDelete
  2. opie isa: hye..^_^

    ayeem jemain: same2.. heeeeee~

    tea: tau xpe.. huhuhu..n_n

    ReplyDelete
  3. aikk.. ada segmen eh. hehe..

    atia kena tag la..
    http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/06/aesya-zealous-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. singgah nak usha blog pilihan hati anda...

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete