rindu zaman kanak2..^_^

4:00 PM

malam tadi aku serius bosan gilar. nak blogwalking tapi internet lak tetiba putus. terus aku hilang mood. lepastue tetiba aku teringat yang aku ada berukband.(boleh pulak kan)

alang2 guna berukband aku pown bukak youtube. carik lagu pe yang best. tetiba nampak lagu suggestion kat sebelah. lagu tiga kupang. serius aku lupa lagu pe tue..?? jadi aku dengan besar hati klik la. nak dengar lagu pe.



owh lagu nie rupanya. tetiba teringat zaman kecik2 dulu. lagu2 nie la favourite kita. lepastue tetiba aku rasa nak dengar balik semua lagu kanak2. seronok la pulak. hihihihi..



lagu bangau owh bangau nie kalau ikutkan lagu nasihat. tapi masa kita kecik2 dulu bukan paham pown. maen nyanyi jer. tapi rupanyer menceritakan tentang sikap kita yang suka salahkan orang laen bila sesuatu yang buruk menimpa. ish3..



nie memang lagu famoz la. semua budak duk hafal. sape tak hafal kira kuno la. siap pandai buat pantun lagi. kecik2 dah pandai. gud girl. hehehehe..



tapi sekarang budak2 tak layan lagu camnie. dorang duk layan lagu omputih pulak. macam budak kat bawah nie. anak sape nie wei..?? baek ngaku. hihihi..


log in facebook kalau nak tengok video kat atas..

ape pown aku windu zaman kanak2 dulu. tak payah pikir pasal duit, pasal pointer, pasal cinta dan macam2 lagi la yang aku duk pikir sekarang. adoyai..

rasa sayang eh.. rasa sayang2 eh..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia