segmen dan jom dapatkan 1000 follower bulan ini

5:11 PM


Hadiah-hadiahnya:

semua penyertaan akan dimasukkan ke dalam senarai bloglist saya yang baru.
30 penyertaan terawal akan mendapat promosi di dalam artikel-artikel saya.
3 penyertaan terbaik akan dapat hadiah misteri

nak join klik kat link atas tue atau klik SINI.

follower 1000..?? mampu ke aku..??

aku dalam usaha untuk memajukan dan memantapkan penulisan aku. aku nak orang follow blog aku bukan sebab nak aku follow blog dorang balik. aku nak dorang memang ikhlas nak baca ape yang aku tulis. sebab bagi aku kalau angka follower beribu tapi kalau visitor hanya berapa puluh jer baek tak payah kan. 

aku sedia menerima teguran dan nasihat dari sesape yang sudi. kalau aku rasa aku boleh ubah aku akan ubah. kalau tak boleh mungkin ada sebab tertentu. ape pown terima kasih kat semua yang sudi follow blog aku, melawat blog aku dan berkawan dengan aku. 

aku seronok berblog. bagi aku blog la kawan sejati aku. sebab blog la aku ramai kawan yang boleh tukar2 pendapat. walaupown tak pernah jumpa, tapi persahabatan yang terjalin antara blogger sangat indah. aku harap aku akan dapat terus berblog.

peace no war..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia