tandas untuk pak cik dan mak cik

6:07 PM

korang kalau pergi tandas awam logo yang biasa korang tengok macam kat bawah nie kan.


tapi tue dulu. sekarang dah macam2 simbol untuk melambangkan tandas awam nie. kalau search kat google macam2 keluar. antaranya


tapi yang kat bawah nie aku jumpa depan mata aku. nak tergelak pown ada.


maknenyer yang dah bergelar pakcik ngan makcik jela yang boleh masuk. kitorang yang muda2 nie tak boleh la. hehehehehe.. guraw jer.. hihihi~

memang unik kan. heeeeee~ 

waktu tue aku ngan rumate aku pergi dinner IEM kat Cherating. aku dah lupa nama hotel tue. tapi memang dinner paling tak best yang pernah aku pergi. ngeeeee~


mungkin sebab tak ramai yang aku kenal. lagipown yang pergi semua dak taun 2. kitorang yang tahun 1 masa tue semeja je. tue yang tak berape nak happening tue. huhuhu..


jaga lah kebersihan tandas awam kita. heeeee~


You Might Also Like

9 komen dari peminat setia

  1. ee...pengotor r dorang ni kn..xde pinggan dh ke..huhu meh amek pinggan kt umah sye meh..hahah

    ReplyDelete
  2. hi there..you have nice blog here...i have followed you and i hope you can follow me back..i will be waiting for your visit on my blog...cheers

    ReplyDelete
  3. kreatif tol ltak makanan kt dalam "mangkok tandas" 2... hehe

    ReplyDelete
  4. mira: hahahaha.. entahla.. jumpa kat google.. huhuhu..^_^

    ReplyDelete
  5. onitsuka_hana: hahaha.. tau xpe.. heeee~

    ReplyDelete
  6. macam2 style gambarnya..nak masok tandas pon tergelak dulu tengok sign mcm tu..mahu terkencing kat luar je la klu ade simbol cam nie..hehe...:-)

    ReplyDelete