day 2 - a picture of you and the person you have been closet with the longest

10:00 AM


sape lagi kalau bukan ibu terbaek dalam hidup aku. tak de sesiapa boleh ganti tempat dia. hanya dia teman rapat aku. dan dia ada dalam hidup aku sejak aku lahir lagi. maknenyer dah 21 tahun kitorang bersama. lama kan. ngeeeee~

nape aku tak pilih gambar kawan2 aku. sebab aku bukan pandai berkawan masa zaman sekolah dulu. aku mula pandai berkawan masa PLKN dulu. jadi tak de yang dapat lawan ibu aku sebagai orang yang paling rapat ngan aku dalam tempoh yang paling lama.

semoga Allah panjangkan umur ibu aku supaya dia dapat lihat yang dia berjaya membesarkan seorang anak gadis sehingga menjadi seorang yang berjaya. amin.

saya sayang orang dalam gambar nie..♥♥♥♥♥

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia