addicted ngan tonton.com

5:06 PM

hari nie genap 4bulan umur kisah seorang gadis melayu. tak sangka cepat betul masa berlalu. alhamdulillah ramai yang sudi jadi kawan aku.

kalau ikutkan mood nak menulis akhir2 nie tetiba hilang. kalau korang perasan aku lebih banyak join segmen dari membebel. mungkin jugak sebab aku dah addicted dengan tonton.com menyebabkan aku malas nak membebel kat sini.

boleh dikatakan hampir semua cerita yang pernah tersiar kat TV3 aku tengok kat tonton.com antaranya





aku dengan sabar menunggu episod seterusnya. agak best la tengok kat tonton. takde buffering sangat.

tonton.com terbaekla..^_^

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia