addicted ngan tonton.com

5:06 PM

hari nie genap 4bulan umur kisah seorang gadis melayu. tak sangka cepat betul masa berlalu. alhamdulillah ramai yang sudi jadi kawan aku.

kalau ikutkan mood nak menulis akhir2 nie tetiba hilang. kalau korang perasan aku lebih banyak join segmen dari membebel. mungkin jugak sebab aku dah addicted dengan tonton.com menyebabkan aku malas nak membebel kat sini.

boleh dikatakan hampir semua cerita yang pernah tersiar kat TV3 aku tengok kat tonton.com antaranya





aku dengan sabar menunggu episod seterusnya. agak best la tengok kat tonton. takde buffering sangat.

tonton.com terbaekla..^_^

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia

  1. ada yg mint ada yg tk minat..tp lulu tu best jugak ek..kihkih kih kih

    ReplyDelete
  2. hehe aish cume tgk tiramisu je...citer paling sweet lepas nora eleenaa!!

    ReplyDelete
  3. seronok eh crk besday nak cr gak laa..huhuhh....i june sape 2 june huk3....ngeee

    http://miszatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ayie biase lyn dekt tv jer..broadband poblem sikit kalo nk tgok tonton,com

    ReplyDelete
  5. hehehe... ramai yg ckp best... tp cam bosan je.. huhu

    ReplyDelete
  6. ArulchelseA: layan jer pe yg ada..^_^

    Cik Aish: mmg sweet.. tiramisu dia nmpak sdap kan.. heeeee~

    miszatie: sgt seronok.. hihihi..n_n

    cucu umie: klu guna berukband mmg susah sikit.. huhuhu..

    shahjiehan: terpulang pada yang pakar.. hihihi..

    ReplyDelete

Facebook Badge