Saturday, July 2, 2011

addicted ngan tonton.com

hari nie genap 4bulan umur kisah seorang gadis melayu. tak sangka cepat betul masa berlalu. alhamdulillah ramai yang sudi jadi kawan aku.

kalau ikutkan mood nak menulis akhir2 nie tetiba hilang. kalau korang perasan aku lebih banyak join segmen dari membebel. mungkin jugak sebab aku dah addicted dengan tonton.com menyebabkan aku malas nak membebel kat sini.

boleh dikatakan hampir semua cerita yang pernah tersiar kat TV3 aku tengok kat tonton.com antaranya





aku dengan sabar menunggu episod seterusnya. agak best la tengok kat tonton. takde buffering sangat.

tonton.com terbaekla..^_^

6 komen dari peminat setia:

ArulchelseA said...

ada yg mint ada yg tk minat..tp lulu tu best jugak ek..kihkih kih kih

Cik Aish said...

hehe aish cume tgk tiramisu je...citer paling sweet lepas nora eleenaa!!

miszatie said...

seronok eh crk besday nak cr gak laa..huhuhh....i june sape 2 june huk3....ngeee

http://miszatie.blogspot.com

cucu umie said...

ayie biase lyn dekt tv jer..broadband poblem sikit kalo nk tgok tonton,com

shahjiehan said...

hehehe... ramai yg ckp best... tp cam bosan je.. huhu

gadis melayu said...

ArulchelseA: layan jer pe yg ada..^_^

Cik Aish: mmg sweet.. tiramisu dia nmpak sdap kan.. heeeee~

miszatie: sgt seronok.. hihihi..n_n

cucu umie: klu guna berukband mmg susah sikit.. huhuhu..

shahjiehan: terpulang pada yang pakar.. hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez