Cerita ku di Bulan Ramadhan ..

10:24 PM

Santai Bersama BEN ASHAARI

benda paling nakal aku pernah buat masa bulan puasa kecik2 dulu ialah curik2 minum air kat bilik air. masa tue memang dah tak tahan punya pasal air paip pown jadila. bila ibu tanye tengah watpe aku ngan selamba jawab tengah berak ibu. hahahaha..

yang nie paling nakal. aku pedajal adik aku. aku dengan suka2 hati letak makanan dalam mulut dia masa dia tidur. nie gara2 berlumba sape dapat duit paling banyak. dulu bapak aku akan upah rm2 sehari kalau puasa. jadi nak menang punye pasal guna jalan kotor. akhirnyer adik aku pown bukak puasa. hihihihi..

ada sekali tue. masa baru belajar puasa. mak cik aku tengah suap anak dia makan pengat pisang. dia pelawa aku sekali. aku ngan besar hati aku cakap aku puasa. tapi entah macam mana tetiba pergi dapur amik pisang bawak depan TV lepastue makan. mak cik aku nampak dia sergah aku. ko nie tadi kate puasa. adeih. boleh pulak lupa. hehehehe..

kenangan puasa kecik2 dulu memang seronok. tak sabar pulak nak tunggu bulan ramadhan tiba.

puasa dah ganti ke belum...????

You Might Also Like

19 komen dari peminat setia

  1. hahahah!! tak boleh bla..
    KantOi sudah..
    Kenangan masa kecik la tak boleh lupa kan..hehe

    ReplyDelete
  2. alamak, blom abis ganti la hahaha

    ReplyDelete
  3. hye,blogwlking here.

    btw jom komen link kt entry wani ni.

    http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

    thx a lot =)

    ReplyDelete
  4. masyaAllah, jahat siottt! haha

    ReplyDelete
  5. aiyaaak~ bawa adik join d club..kiki

    baru follow jugak =)


    http://aimieamalinaazman.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

    ReplyDelete
  6. makcik!!! atia kan.. dia kan... sumbat makanan kat adik dia.. amik balik sume duit raye tu makcik.. suruh dia ganti.. :p

    aip! nakal awak ye atia... tak bole tahan nak gelak..hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha lawakkk nyee bab pedajal adik tu .heheee

    btw,kalau gadis melayu sudi mehla join contest yg kia buat ye :)

    http://yourvinylmonster.blogspot.com/2011/07/1st-contest-makanan-kegemaranku-by-cik.html

    ReplyDelete
  8. zaman puasa memg besh..
    love ramadhan

    http://iniceritakulha.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

    ReplyDelete
  9. http://suarahatisipujaanhati.blogspot.com/2011/07/blogger-list-cerita-bulan-ramadhan.html

    ReplyDelete
  10. hahahahah... sabr jelah..kesian kat adiknya... hahahah

    ReplyDelete
  11. ohhh nakal yer awak ni. hish2.

    :)

    ReplyDelete
  12. eee.. sifat kenakalan itu telah menyerlahkan lagi kecomelan empunya belog ini..

    http://budakshumort.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

    ReplyDelete
  13. eee.. sifat kenakalan itu telah menyerlahkan lagi kecomelan empunya belog ini..

    http://budakshumort.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

    ReplyDelete

Facebook Badge