Sunday, July 10, 2011

Cerita ku di Bulan Ramadhan ..

Santai Bersama BEN ASHAARI

benda paling nakal aku pernah buat masa bulan puasa kecik2 dulu ialah curik2 minum air kat bilik air. masa tue memang dah tak tahan punya pasal air paip pown jadila. bila ibu tanye tengah watpe aku ngan selamba jawab tengah berak ibu. hahahaha..

yang nie paling nakal. aku pedajal adik aku. aku dengan suka2 hati letak makanan dalam mulut dia masa dia tidur. nie gara2 berlumba sape dapat duit paling banyak. dulu bapak aku akan upah rm2 sehari kalau puasa. jadi nak menang punye pasal guna jalan kotor. akhirnyer adik aku pown bukak puasa. hihihihi..

ada sekali tue. masa baru belajar puasa. mak cik aku tengah suap anak dia makan pengat pisang. dia pelawa aku sekali. aku ngan besar hati aku cakap aku puasa. tapi entah macam mana tetiba pergi dapur amik pisang bawak depan TV lepastue makan. mak cik aku nampak dia sergah aku. ko nie tadi kate puasa. adeih. boleh pulak lupa. hehehehe..

kenangan puasa kecik2 dulu memang seronok. tak sabar pulak nak tunggu bulan ramadhan tiba.

puasa dah ganti ke belum...????

19 komen dari peminat setia:

mawar puteh said...

hahahah!! tak boleh bla..
KantOi sudah..
Kenangan masa kecik la tak boleh lupa kan..hehe

Nisa Si Gadis said...

nakal yea , haha . gd luck ^_^

Cik Meyo said...

alamak, blom abis ganti la hahaha

Sunah Sakura said...

nakalnya atiaaaaaaaaaaaaaaaaa! hahaha~

Cerita Saya di Bulan Ramadhan | Sunah Suka Sakura dot com

cx's said...

heheh nakal~ =p jom baca cerita aye di bulan Ramadhan

Cik Wani said...

hye,blogwlking here.

btw jom komen link kt entry wani ni.

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)

fiq. said...

masyaAllah, jahat siottt! haha

aimie amalina said...

aiyaaak~ bawa adik join d club..kiki

baru follow jugak =)


http://aimieamalinaazman.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

+_Miss.Jannah_+ said...

makcik!!! atia kan.. dia kan... sumbat makanan kat adik dia.. amik balik sume duit raye tu makcik.. suruh dia ganti.. :p

aip! nakal awak ye atia... tak bole tahan nak gelak..hehe

cik pulau said...

mak aih,,,
nakalnya...

H.J said...

haha..ganti pose dlu la..

selendang merah said...

hahaha...mcm2 ragam puasa...:)

cik kia said...

hahaha lawakkk nyee bab pedajal adik tu .heheee

btw,kalau gadis melayu sudi mehla join contest yg kia buat ye :)

http://yourvinylmonster.blogspot.com/2011/07/1st-contest-makanan-kegemaranku-by-cik.html

miss aiai said...

zaman puasa memg besh..
love ramadhan

http://iniceritakulha.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

s u a r a h e a R t y said...

http://suarahatisipujaanhati.blogspot.com/2011/07/blogger-list-cerita-bulan-ramadhan.html

PeRmAtA bIrU said...

hahahahah... sabr jelah..kesian kat adiknya... hahahah

Mira R. said...

ohhh nakal yer awak ni. hish2.

:)

Mieya Atiera said...

eee.. sifat kenakalan itu telah menyerlahkan lagi kecomelan empunya belog ini..

http://budakshumort.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

Mieya Atiera said...

eee.. sifat kenakalan itu telah menyerlahkan lagi kecomelan empunya belog ini..

http://budakshumort.blogspot.com/2011/07/cerita-ku-di-bulan-ramadhan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez