Saturday, July 16, 2011

Segmen Oshin : Umor Saye ........

❤¸.•*" my wOndErFuL LiFe "*•.¸❤


aku bukan jenis yang malu nak bagitau umur. sebab bagi aku umur aku sekarang kira muda lagi. perangai aku pown maseh kebudakan lagi. hehehehe. perasan.

dulu masa kecik2 selalu berangan. kan best kalau jadi besar. boleh makan dan beli ape jer yang kita suka. masa sekolah pulak aku selalu menghitung hari. bila la umur aku nak 18 tahun. sebab orang kata 18 tahun dah bebas buat ape yang kita suka.

tapi laen yang jadi. dalam umur aku sekarang banyak betol masalah kena pikir. duit, pelajaran, keluarga, cinta. banyak betol benda kena pikir. tetiba aku rasa nak kembali ke zaman kanak2. bebas dari pikir benda2 nie semua.

tue la manusia. tak pernah puas hati dengan ape yang ada. masa kecik2 nak sangat jadi besar. bila dah besar teringin nak jadik kecik balik. aku rasa kalau mesin masa tue wujud memang porak peranda la dunia nie.

ok berbalik kepada persoalan segmen nie. umur aku. korang kira la sendiri. aku dilahirkan pada 31 Julai 1990. coming soon tue. dah join ke giveaway 31-7..?? sempat lagi promote. hihihihi.

umur bukan pengukur kematangan seseorang..^_^



3 komen dari peminat setia:

senyumSOYA said...

betul2~ muda remaja^^~

Elih Japahar said...

Dah 21 erkk..dah besar anak mak haha~! tak bo join segmen ni terkantoi dah tua..huhu

osHin said...

thanks sudi join..

alahai adik oshin la ni eh..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez