Saturday, July 2, 2011

banner kisah seorang gadis melayu

malam semalam aku tak boleh tidur. kebosanan punya pasal tetiba rasa nak buat banner untuk blog kesayangan aku nie. yela ramai blogger ada. aku kena la ada kan. heeeeee~

jadi dengan menggunakan banner maker dan photoshop maka terhasil la banner kat bawah nie

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

tak cantik mana pown. tapi sekurangnyer hasil tangan sendiri. nanti kalau aku dah mahir insyaAllah aku akan buat yang lebih baek dari nie.

sape sudi tukar banner ngan gadis melayu..??? ^_^

4 komen dari peminat setia:

Freaky said...

waa ada banner.. freaky takde banner lg.. =_=

cucu umie said...

usha dengan tngn sendiri bnyk tu kepuasan yr..hehe

suha said...

hehe lgsung xreti nk buat (^_^)

gadis melayu said...

Freaky: alaa saje2 je buat nie.. bukan lawa pown..

cucu umie: betol3.. heeee~

suha: atia maen hentam jer.. x reti pown sbnrnyer.. hihihi..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez