perlu ke..??

10:30 PM

perlu ke kalau nak berkenalan kat dunia maya nie kena bagi gambar..?? 

salah ke kalau kita tak nak tunjukkan muka kita yang tak cun nie kat orang..?? 

bak kata diana amir dalam 321 Cinta " muka tak penting.. hati yang penting.."

aku memang sengaja sorok gambar aku dari kawan2 kat ym dan facebook aku. bukan bermaksud aku sombong atau bajet lawa ke pe. tapi aku rasa macam tak perlu jer pampang gambar kalau nak ramai orang kenal kita. ape salahnyer berkawan tanpa tengok muka..??

terlalu ramai yang pertikaikan. aku bosan pown ada. tak de ke yang ikhlas nak berkawan tapi tak perlu mintak gambar..??


amik kau...!!!

memang tak perlu pown..

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. mmg... salu je lau nk berkenalan.. "leh send pic?".. menyampah....

    ReplyDelete
  2. haish.terbaiklaaaa gamba tu! :)

    ReplyDelete
  3. berkawan pandang rupa tu yang mintak tunjuk gambo tu...

    ReplyDelete

Facebook Badge