day 24 - a picture of something you wish you could change

10:00 AM


aku nak berubah jadi budak2 balik boleh tak..???

masa tue aku tak payah pikir banyak benda. tak payah risau pasal nak belajar, camner nak carik kerja, nak carik duit, nak carik pakwe... opsssss terlebih sudah. heeeee~

ape pown masa kecik2 la tak payah pikir semua tue. happy jer maen, ketawa, gelak. tapi yang susahnyer nak dapat ape yang kita nak. ala dah besar nie pown tak semua yang kita nak kita dapat kan.

dulu masa kecik2 selalu berangan kalau dah besar nanti nak beli itu nak beli ini. tapi tak pikir lansung susah ke tak nak dapat itu ini tue. bila dah besar nie baru paham kenapa ibu ngan apak kita susah nak tunaikan permintaan kita yang itu ini tue. yang kita tau kalau tak dapat nangis. tue jela kejanyer.

kalau aku dapat jadi budak kecik balik aku tak nak dah paksa ibu ngan apak beli mainan. aku nak simpan duit beli mainan tue semua untuk aku belajar. tak dela aku duk pinjam ptptn macam sekarang nie kan. hehehehe..

tapi ape pown aku kena terima hakikat yang umur aku pown dah masuk 2 series. bukan teenager dah. tapi masih remaja dan yang penting masih anak dara. motif...?? heeeeee~

comel tak budak kat atas tue..??? hihihihi..^_^

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia