hantu durian..!!!

7:18 PM

semalam aku ikut bapak aku amik adik aku kat kolej matrikulasi Selangor. dekat dengan kem PLKN Jugra rupanyer. windunyer kat kem tue..T_T

hai kome dughiyan dah berbunga.. 


dalam perjalanan balik kat tepi jalan nampak orang jual durian. ibu ngan bapak aku pown amik peluang beli. dekat 6 kilo jugakla dorang beli. balik jer rumah aku tak hairan kan sangat durian tue. aku terus capai motor merempit la. setakat 40km/jam boley ke kira rempit..?? hihihihi..

balik2 jer durian terhidang depan mata. sebenarnyer dah berape tahun dah aku tak dapat makan durian. bukan tak suka. tapi sebelum nie aku kat UMP. mana la nak carik benda berhantu nie.

mula2 ingat nak cuba sikit2 jer. last2 tengok2 lebih setengah tupperware aku bedal. sedangkan perut belum sehat sepenuhnyer lagi. sedap giler wei wa cakap kat lu. memang tak pandang kiri kanan makan. lupa dunia terus. giler melampau. hehehehe..

ada tinggal sikit jer dalam peti ais tue. pantang lalu depan peti ais. konfem kena seulas dua. tak boleh tolak godaan. huhuhuhu..

nikmat makan durian memang terbaekla.. heeeee~^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia