Wednesday, July 20, 2011

operasi menambah lemak badan..^___^

makin gemuk la aku duduk rumah. makan je kerjanyer. tadi baru jer lepas melantak GCB set large. memang terbaekla. kali kedua makan GCB. memang tak jemu la. sebab sedap giler. huhuhu..


"e'eh Tia ke nie. dah kecik sikit badan"
"semalam nampak Ainil bawak motorkan. kecik jer badan." "bukan Ainil tapi Tia la. Ainil kat KMS."
"badan ko ngan kak tia ko lagi kecik kak tia ko"

serius wei nie yang buat aku tak kesah makan banyak pown. sebab ramai duk kata aku dah kurus. wakakakaka.. perasan.. heeee~

nie gara2 duduk UMP dua bulan makan tak menentu la. yela sape tak kurus kalau makan sehari sekali jer. kalau ada kelas dua kali. tue pown makan pe jer. ntah pape punya lauk ntah. tapi nak buat macam mana. tue je yang ada.

kalau dulu semua duk kata aku nie gemuk la. montel la. siap ada gelaran lagi untuk aku. 'mak mok'. serius aku malu. kalau aku makan jer konfem orang duk pandang2. banyaknyer budak nie makan. ala bukan duit korang pown aku guna untuk makan. sabar jela.


aku yang dalam bulatan tue. memang gemuk kan. abis jer SPM aku duduk rumah jer. aku mulakan operasi diet. masuk matriks jer aku gemuk balik sebab makanan kat matriks sedap giler. tapi tak boley lawan la masakan ibu.

masuk UMP kurang makan sebab makanan tak berapa sedap. tiap2 hari ayam. sampai jemu dah makan ayam. bila la UMP nak tambah kafe lagi. jemu la makan benda yang sama. huhuhuhu.

operasi membesarkan badan bermula..^____^


3 komen dari peminat setia:

CikHaniBhulat said...

dah lama xmkn gcb..mkn mcd pon jarang...maklumla jauh dr mcd =) kalo dekat mahu hari2 g mcd

diya said...

saye bnyk makan tpi still kurus smpi tak cukup BMI . hmmm, tak sukeee.

p/s ; letak gambar tuh, tibe2 jd lapar nieeee >.<

gadis melayu said...

CikHaniBhulat: xpe2.. nnti dpt la tue.. heeee~

diya: bestnyer.. meh cnie amik lemak kt atia.. huahuahua.. guraw jer..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez