aku nie muda lagi ke untuk bercinta..??

7:23 PM


kalau korang kena macam nie ape korang rasa..??

You Might Also Like

4 komen dari peminat setia

  1. sumpah spechless.. sy clash dgn x-bf saya dulu sbb dia kata xnk ganggu saya time pmr dulu.. tapi bila saya da habis spm, tgk2 dia hampir2 nk kawen dgn awek dia yg skrang ni.. buat penat je tunggu dia bagai nk gila dulu..

    ReplyDelete
  2. Ezzaty Hanan: biasala lelaki.. kalau dah tak nak kt kita ada jer alasan.. bkn nk trus terang.. mmg geram..

    ReplyDelete
  3. tak rugi ape2 pun kalau jd kat kite cmni, sbb nmpak sngt yg reject kite tu yang 'pandai' sangat :)

    ReplyDelete
  4. diya: "pandai" sangat kan.. hihihihi..

    ReplyDelete