Monday, July 18, 2011

aku nie muda lagi ke untuk bercinta..??


kalau korang kena macam nie ape korang rasa..??

4 komen dari peminat setia:

Ezzaty Hanan said...

sumpah spechless.. sy clash dgn x-bf saya dulu sbb dia kata xnk ganggu saya time pmr dulu.. tapi bila saya da habis spm, tgk2 dia hampir2 nk kawen dgn awek dia yg skrang ni.. buat penat je tunggu dia bagai nk gila dulu..

gadis melayu said...

Ezzaty Hanan: biasala lelaki.. kalau dah tak nak kt kita ada jer alasan.. bkn nk trus terang.. mmg geram..

diya said...

tak rugi ape2 pun kalau jd kat kite cmni, sbb nmpak sngt yg reject kite tu yang 'pandai' sangat :)

gadis melayu said...

diya: "pandai" sangat kan.. hihihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez