Sunday, July 3, 2011

pasar malam..

kejap lagi nak pergi pasar malam. tak sabar nak pergi sebab aku tengah kebulur nie. dari semalam tak makan lagi. last makan malam semalam. malas nak turun pergi kafe. bukan ada makanan pown. jemu dah. heeeee~


tetiba teringat kat ibu. kalau pergi pasar malam ngan ibu mesti ape yang aku nak mesti dapat. amik jela ibu bayar. tapi sekarang kalau nak pergi pasar malam kena guna duit sendiri. terpaksala jimat. baget rm10 jer. ape jer yang boleh beli.

nie buat aku tak sabar nak balik rumah. ajak ibu pergi pasar malam lepastue nak beli macam2. ngeeeee~ tengah lapar nie memang macam2 teringin. sabar jela. huhuhu..

atia windu ibu..^_^

5 komen dari peminat setia:

muhamad hanif said...

hahahaha..rindu ibu jugaakk!

gadis melayu said...

hanif: hahaha.. ank mak..^_^

cik pulau said...

err... tak rindu pun..
sebab hari2 jumpa mak.. lalala~

nabihancakap said...

aan lau g sopping suka g ngan abah. tak payah kuar duit. :p

mrs redzuan said...

gi pasar malam rambang mata tengok mcm2 ado...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez