pasar malam..

6:24 PM

kejap lagi nak pergi pasar malam. tak sabar nak pergi sebab aku tengah kebulur nie. dari semalam tak makan lagi. last makan malam semalam. malas nak turun pergi kafe. bukan ada makanan pown. jemu dah. heeeee~


tetiba teringat kat ibu. kalau pergi pasar malam ngan ibu mesti ape yang aku nak mesti dapat. amik jela ibu bayar. tapi sekarang kalau nak pergi pasar malam kena guna duit sendiri. terpaksala jimat. baget rm10 jer. ape jer yang boleh beli.

nie buat aku tak sabar nak balik rumah. ajak ibu pergi pasar malam lepastue nak beli macam2. ngeeeee~ tengah lapar nie memang macam2 teringin. sabar jela. huhuhu..

atia windu ibu..^_^

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. err... tak rindu pun..
    sebab hari2 jumpa mak.. lalala~

    ReplyDelete
  2. aan lau g sopping suka g ngan abah. tak payah kuar duit. :p

    ReplyDelete
  3. gi pasar malam rambang mata tengok mcm2 ado...

    ReplyDelete

Facebook Badge