Sunday, July 17, 2011

baby sitter

hari tue aku ada cerita pasal aktiviti kat rumah segmen anjuran bicara mak dara. dah balik rumah aku sambung la sikit tugas aku tue. cuma kurang sikit la sebab budak nie dah besar. dah lima tahun dah unur dia. tapi tahap kenakalan dia makin hari makin meningkat. ada jer cakap kita dia nak lawan.

ibu: nabila basuh elok2 kencing tue. nanti ibu nak sembahyang.
adik aku: bukan ibu sembahyang kat bilik air pown

aduh..!!! giler menjawab. sabar jela. belum kira yang laen lagi. ada jer ayat dia reka nak lawan balik cakap kita. yang tak boleh belahnyer cakap dia kena ikut. cakap orang jangan harap la. naseb baek anak orang. kalau teddy bear lama aku smack down. geram giler bila 'period' budak nie datang. suka2 hati dia jela.


ape pown aku sayang giler kat budak nie. aku harap satu hari nanti dia dapat balas jasa ibu ngan apak aku kat dia. amin..

comel ke..??? hihihi..^_^

2 komen dari peminat setia:

i'm ezza haniza said...

onyonyooooooo comel!

muhamad hanif said...

bukan adik kan ?



AHHAAHHAHAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez