day 21 - a picture of something you wish you could forget

10:00 AM


kalau boleh dalam hidup aku aku harap sangat aku dapat lupakan semua benda yang patut aku benci kalau aku nak hidup bahagia. sebab aku memang susah nak jadi pembenci. tapi kalau aku tak membenci hidup aku pulak yang akan sengsara.

aku asalnya susah nak benci orang. tapi semenjak aku jejak kan kaki duduk jauh dari keluarga aku, banyak cabaran dan dugaan menimpa aku. sehingga memaksa aku untuk membenci.

" kau tak benci dia tapi kau benci perbuatan dia. satu hari nanti kat dia jugak kau akan mintak tolong "

kawan aku cakap kat aku masa kitorang sama2 sekolah rendah dulu. sampai aku pegang kata2 dia. tapi sekarang aku sedar yang aku tak boleh pegang kata2 dia 100%. sebab kadang ada benda yang kita kena benci kalau nak hidup bahagia.

aku benci ..........(lu pikir la sendiri) heeeeee~

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia