day 20 - a picture of somewhere you'd love to travel

10:00 AM


betul nie.. tak tipu..

aku teringin giler nak pergi Langkawi lagi sekali. aku tak berangan pergi jauh2. cukup la Langkawi jer. sebab aku tak puas pergi Langkawi dulu. teringin nak pergi lagi.

kalau dapat peluang pergi lagi, aku nak shopping cokelat puas2. lepastue nak naek kereta kabel naek gunung ape ntah. lupa lak nama gunung tue. nak duduk lama2 atas tue. sebab atas tue pemandangan dia cantik sangat. lepastue teringin nak pergi makam Mahsuri. nak melawat puas2 kawasan sekeliling dan banyak lagi la tempat best yang ada kat Langkawi tue.

dulu masa tingkatan 5 aku pernah pergi sana. rombongan pengawas sekolah. best sangat tapi tak puas. sebab kesuntukan masa. bayangkan melawat makam Kahsuri hanya diberi masa 15 minit jer. memang la tak best. heeeeee~

Langkawi wait for me..^_^

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia

  1. Sy pun nak pi langkawi lah..ermm :)

    ReplyDelete
  2. kirim bleh ke...beras hijau kuning biru merah... bawak semua balik.. kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Dulu honeymoon gi langkawi. Naik keta kebal tu best tapi gayatnyeeeeeee.....pemandangan pun cantik berkabus je kat gunung tu. Amik gambo byk2 tau kalau pergi :)

    ReplyDelete
  4. akak pun suka pi langkawi...shopping coklat banyak2!

    ReplyDelete
  5. elih japahar: jom.. heeee~^_^

    ArulchelseA: amboi.. hihihi..n_n

    mrs redzuan: bestnyer akak.. bila la ati dpt pg agaknyer.. huhuhu..

    mas saari: kak mas cokelat tue yg pnting.. ssh nk dpt murah kt tmpt laen.. hihihi..

    ReplyDelete
  6. g langkawim shoping cokelat je la yg best.. huhu

    cool sabtuday gathering with bloggers http://eleventx.blogspot.com/2011/07/blogger-sports-carnival-2011-with.html

    ReplyDelete