Monday, July 4, 2011

alhamdulillah tak gila lagi..

kembar aku cik pulau buat post katanyer dia demam. nak baca klik SINI. sama2 doakan dia cepat sembuh. jangan berjangkit kat aku sudala. dah la aku tak tido dari semalam.

pecaye tak...???

serius betol aku tak tidur lagi nie. duk menyiapkan 4 assignment 2 lab yang patut hantar petang karang. 

dah siap ke...???

alhamdulillah 2 lab ngan 3 assignment berjaya disiapkan. tinggal satu jer lagi. tapi tak larat la. kepala dah bengong dah nie. buat post nie pown dalam keadaan kepala pusing2. badan jangan cakapla. sakit pinggang woi. adeih.


macam aku cakap kat post aku sebelum nie. nak tau klik SINI. aku berserah jela ape yang nak jadi. kena marah pown lantakla. janji aku dah usaha pe yang aku mampu.

aku tak nak jadi gila la wei. adoyai..>_<

1 komen dari peminat setia:

Sunah Sakura said...

adohhh..pe da jadi ni...hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez