stalker..??

4:00 PM


mula2 terkejut tengok. nape sikit sangat yang melawat blog aku hari nie. lagi2 bila tengok widget visitor 68 orang jer. mana semua orang pergi..??

tapi bila tengok balik 19 page view. wow...!!!!

hari ini dalam sejarah. kalau dulu paling tinggi pown 5. tapi harinie 19. siapakah..?? stalker ke..?? perasan. tapi kalau betul stalker bagus jugak. anda dialu-alukan. blog aku nie tebukak luas untuk korang. tapi jangan carik gaduh sudah la. kawan2 ea.

dah serik ada masalah ngan stalker dulu. bila pikir balik tak rugi ape pown. untung adala. nak gaduh pown bukan dia boleh datang attack aku. berani sangat la suka2 nak attack orang kan. dah sah2 jelas ko yang salah. huhuhuhu..

love blogging no war..^_^

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia

  1. Selamat berblogging dgn aman huhu :)

    ReplyDelete
  2. stalker penyumbang traffic! hehehe

    ReplyDelete
  3. NasZ: boleh la.. hehe..^_^

    saiazuan: harap2 bukan sekali nie jer.. huhuhu..

    Elih Japahar: terima kasih..n_n

    i'm ezza haniza: betol3..n_<

    hamzah ian: ape yg besor..?? heeeee~

    ReplyDelete