Tuesday, July 12, 2011

stalker..??


mula2 terkejut tengok. nape sikit sangat yang melawat blog aku hari nie. lagi2 bila tengok widget visitor 68 orang jer. mana semua orang pergi..??

tapi bila tengok balik 19 page view. wow...!!!!

hari ini dalam sejarah. kalau dulu paling tinggi pown 5. tapi harinie 19. siapakah..?? stalker ke..?? perasan. tapi kalau betul stalker bagus jugak. anda dialu-alukan. blog aku nie tebukak luas untuk korang. tapi jangan carik gaduh sudah la. kawan2 ea.

dah serik ada masalah ngan stalker dulu. bila pikir balik tak rugi ape pown. untung adala. nak gaduh pown bukan dia boleh datang attack aku. berani sangat la suka2 nak attack orang kan. dah sah2 jelas ko yang salah. huhuhuhu..

love blogging no war..^_^

6 komen dari peminat setia:

NasZ said...

woo..tinggi tu..dasat2..

MOHD NASER.com

saiazuan said...

waaa tgi tu...

anda dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

Elih Japahar said...

Selamat berblogging dgn aman huhu :)

i'm ezza haniza said...

stalker penyumbang traffic! hehehe

hamzah ian said...

dah besor dah.. hehe

gadis melayu said...

NasZ: boleh la.. hehe..^_^

saiazuan: harap2 bukan sekali nie jer.. huhuhu..

Elih Japahar: terima kasih..n_n

i'm ezza haniza: betol3..n_<

hamzah ian: ape yg besor..?? heeeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez