syukur..^_^

10:51 AM

pagi2 lagi aku dah dapat panggilan. no pejabat. ingatkan siapa. rupanyer orang yang handle bahagian ICT UMP telefon. nie gara2 aduan aku dua hari lepas. pasal internet kat bilik yang tetiba menghilangkan diri.


selalunyer kalau ada masalah macam nie aku akan mengadu kat pejabat KK5. tapi ape yang berlaku beberapa minggu lepas buat aku serik. punyala aku menunggu. rupanya aduan aku tak sampai. entah macam mana beberapa hari kemudian baru dapat panggilan dari bahagian ICT pasal aduan aku. 

tapi masa tue internet dah balik dah. dapat tau rupanyer pejabat KK5 baru hantar aduan aku. sedangkan aku mengadu lima hari yang lalu. ingatkan internet dah ada sebab aduan aku dah diterima. rupanya kebetulan jer. tue yang aku tekad bila masalah yang sama datang lagi aku tanpa segan silu terus buat aduan tanpa melalui pejabat. tapi ada halangan laen pulak.

tak kesah la ape pown. janji aku dah dapat online. lepasnie aku akan teruskan misi blogwalking aku kat blog2 yang join segmen yang aku join sebelum nie. insyaAllah dalam masa terdekat. 

happy blogging..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia