Tembak je

8:00 PM

seorang lelaki tua tinggal disebuah banglo bersama isterinya. suatu hari ketika dipejabat, lelaki tua itu menelefon isterinya dirumah.


lelaki tua : hello

panggilan itu dijawab oleh seorang gadis.

gadis : hello, nak cakap dengan siapa.
lelaki tua : awak ni siapa, setahu saya dirumah saya tiada orang lain selain isteri saya yang dah tua itu saja!
gadis : oh.. kebetulan, saya baru aje menyewa sebuah bilik di rumah ni beberapa jam yang lepas.
lelaki tua : oh ye ke.. tak pe lah, awak tolong panggilkan isteri saya. dia kat mana sekarang ?
gadis : dia ada kat bilik atas bersama seorang lelaki. saya sangkakan suaminya!!.
lelaki tua : apa??.. err... awak nak RM50,000.00 tak???
gadis : nak.. tapi macamana??
lelaki tua : awak kena tolong saya.. awak pergi kebilik atas sebelah kiri dan ambil sepucuk senapang disitu.
gadis : lepas itu?
lelaki tua : awak tembak kedua-duanya. saya akan beri arahan seterusnya selepas ini.. ayuh pergi segera.

gadis itu meletakkan telefon diatas meja dan bergegas naik keatas. sejurus kemudian kedenganran dua das tembakan.

gadis : hello.. saya dah tembak kedua-duanya.. apa yang harus saya buat ni..??
lelaki tua : awak campakkan kedua-dua mayat tadi di dalam kolam belakang rumah.
gadis : tapi dari tadi saya dah keliling kawasan rumah ni .. tak nampak sebarang kolam pun. kat mana kolamnya..??
lelaki tua : errrr.... apa nombor telefon rumah ni..?
gadis : 41096588
lelaki tua : maaf.. salah nombor...(terus letak telefon).

nombor yang anda dial tiada dalam perkhidmatan.. hehehe..

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. waahh...untungnye dapat jmpe beday same sesame bloggers

    ReplyDelete
  2. waah..salah komen..konpius leh..heee..ingtkan yg GA kt atas tuh..
    btw, gila punya org tua... salah no...hahah

    ReplyDelete
  3. hahaha
    giler jahat laki tuuu .
    best citer nih !

    ReplyDelete