Tembak je

8:00 PM

seorang lelaki tua tinggal disebuah banglo bersama isterinya. suatu hari ketika dipejabat, lelaki tua itu menelefon isterinya dirumah.


lelaki tua : hello

panggilan itu dijawab oleh seorang gadis.

gadis : hello, nak cakap dengan siapa.
lelaki tua : awak ni siapa, setahu saya dirumah saya tiada orang lain selain isteri saya yang dah tua itu saja!
gadis : oh.. kebetulan, saya baru aje menyewa sebuah bilik di rumah ni beberapa jam yang lepas.
lelaki tua : oh ye ke.. tak pe lah, awak tolong panggilkan isteri saya. dia kat mana sekarang ?
gadis : dia ada kat bilik atas bersama seorang lelaki. saya sangkakan suaminya!!.
lelaki tua : apa??.. err... awak nak RM50,000.00 tak???
gadis : nak.. tapi macamana??
lelaki tua : awak kena tolong saya.. awak pergi kebilik atas sebelah kiri dan ambil sepucuk senapang disitu.
gadis : lepas itu?
lelaki tua : awak tembak kedua-duanya. saya akan beri arahan seterusnya selepas ini.. ayuh pergi segera.

gadis itu meletakkan telefon diatas meja dan bergegas naik keatas. sejurus kemudian kedenganran dua das tembakan.

gadis : hello.. saya dah tembak kedua-duanya.. apa yang harus saya buat ni..??
lelaki tua : awak campakkan kedua-dua mayat tadi di dalam kolam belakang rumah.
gadis : tapi dari tadi saya dah keliling kawasan rumah ni .. tak nampak sebarang kolam pun. kat mana kolamnya..??
lelaki tua : errrr.... apa nombor telefon rumah ni..?
gadis : 41096588
lelaki tua : maaf.. salah nombor...(terus letak telefon).

nombor yang anda dial tiada dalam perkhidmatan.. hehehe..

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia