day 22 - a picture of something you wish you were better at

10:00 AM


aku harap sangat aku mahir dalam wiring elektrik. dah memang bidang aku jadi aku harap sangat aku mahir. supaya nanti senang nak carik kerja.

dalam bidang kejuruteraan nie orang kata perempuan memang susah nak carik kerja. lagi2 yang kurang dalam bab2 kerja berat nie. tue yang buat aku takut. kalau aku mahir dalam wiring sekurangnyer aku boleh bukak syarikat wiring rumah.

kat Malaysia nie banyak kawasan perumahan. setiap rumah pasti akan ada masalah dengan pendawaian elektrik kat rumah. jadi dengan adanya syarikat aku kitorang boleh menawarkan perkhidmatan wiring.

ntah ape la aku merepek.. heeeeeee~^_<

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia

  1. hehe...good luck :D
    semoga brjaya dengan apa sahaja bidang :)

    mmbalas kunjungan..

    ReplyDelete
  2. wahh bagus tu...wanita skang ni mana2 je bleh brjaya..janji useha..

    ReplyDelete
  3. bagus la ada semangat dan cita2 cmtu..PCL sokong 120persen...semoga berjaya.

    ReplyDelete
  4. hope..cita2 awk akn bjaya :) he..he..
    siapa ckap prmpuan x bleh msuk bdng elektrik :)

    ReplyDelete
  5. boleh jadi bos. bos tkyah wat keje berat2..hehe

    ReplyDelete
  6. Ngeeee... letrik ke? susah2... gud luck ye GM ^__^

    ReplyDelete

Facebook Badge