Tuesday, July 5, 2011

day 22 - a picture of something you wish you were better at


aku harap sangat aku mahir dalam wiring elektrik. dah memang bidang aku jadi aku harap sangat aku mahir. supaya nanti senang nak carik kerja.

dalam bidang kejuruteraan nie orang kata perempuan memang susah nak carik kerja. lagi2 yang kurang dalam bab2 kerja berat nie. tue yang buat aku takut. kalau aku mahir dalam wiring sekurangnyer aku boleh bukak syarikat wiring rumah.

kat Malaysia nie banyak kawasan perumahan. setiap rumah pasti akan ada masalah dengan pendawaian elektrik kat rumah. jadi dengan adanya syarikat aku kitorang boleh menawarkan perkhidmatan wiring.

ntah ape la aku merepek.. heeeeeee~^_<

6 komen dari peminat setia:

Zinnirah Humaira said...

hehe...good luck :D
semoga brjaya dengan apa sahaja bidang :)

mmbalas kunjungan..

ArulchelseA said...

wahh bagus tu...wanita skang ni mana2 je bleh brjaya..janji useha..

pCL [p@kcikLie] said...

bagus la ada semangat dan cita2 cmtu..PCL sokong 120persen...semoga berjaya.

sobri yaacob said...

hope..cita2 awk akn bjaya :) he..he..
siapa ckap prmpuan x bleh msuk bdng elektrik :)

rafiq said...

boleh jadi bos. bos tkyah wat keje berat2..hehe

anisyafrina said...

Ngeeee... letrik ke? susah2... gud luck ye GM ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez