Monday, July 4, 2011

gadis melayu dah jadi gila..

aku tengah tension giler. ada ke patut aku lecturer bagi 4 assignment ngan 2 lab kena hantar dalam tempoh 5 hari. pokoknyer hari nie kena hantar. 


tapi aku dapat siapkan assignment 1,2 ngan 3 jer. dahla soalan susah2. dia ingat kitorang nie robot ke pe. adeih..

kepala aku dah agak tak center sekarang nie. yang aku tau kejap lagi aku nak mengadap dia dan dengan besar hatinyer aku nak cakap aku tak siap. boleh..??

dahla 1 malam tak tidor. naseb baek kelas pukul 1ptg. tapi kerja tak siap lagi. macam mane..?? 

dah tak larat nak pikir. dah la internet buat hal. naseb baek ada berukband. aku makin sayang kat berukband nie. heeeee~

aku stresssss wei....!!!!!>_<

0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez