Pakistan, india, awek dan keta api..

4:00 PM

Ada la satu hari tu sorang India, Pakistani, dan sorang gadis cantik naik satu gerabak keretapi duduk sebelah nyebelah. Keretapi tu lalu la menerusi sebuah terowong yang gelap gulita. Tetiba je ada bunyi ciuman dgn diikuti satu bunyi tamparan.

Keretapi tu pun keluar la dari terowong tu. Gadis dan Pakistani tu nampak macam terpinga-pinga. Mamat India tu pulak tgh terbongkok-bongkok menahan sakit. Nampak jelas kat pipi dia tu merah kesan tamparan.

India tu pun terfikir "Setan betul, mesti Pakistani tu nak cium awek tu, awek tu ingat aku. Aku pulak yang kena tampar."

Awek tu fikir, "Mesti mamat India tu cuba nak cium aku tapi tercium Pakistani tu. Padan muka kena tampar."

Pakistani tu pulak fikir, "Kalau lah keretapi ni masuk terowong lagi, aku boley buat satu bunyi ciuman sekali lagi dan dapat tampar India tu lagi."


*just a joke...^_^

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia